? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 1, 2009

--HARI YANG PALING MENGANTUK (LAST DAY ON JUNE)--

Malam tu tdo lewat..hehe...Layan perasaan malam tu...haha...Pastu pepagi dah kena bangun awal sebab kereta uncle kat aku..So aku kena la amek dia hantar gi ofis..Lepas punch in kat ofis kitorang gi breakfast kat favourite cafe kitorang la kat "SAMBALADA" cafe kat Lucky Garden...Pastu Uncle hantar aku balik...Aku cadangnya nak gi Low Yat pastu...Tapi pepagi lagi housemates aku dah mnta tolong hantarkan borang SYABAS kat ofis....huhu...Da last minit baru nak hantar..Pe lagi, beratur panjang la aku..Elok2 aku nak gi Low Yat kul 10 pg, kul 12 gak aku gerak..Mata aku pun dah berat2 gitu..Naik escalator pun leh terlelap...Aku gi cari Mc Office punya software...Habis RM300 aku harini...Aku gi x lama pun..Dah dapat apa yang aku nak, aku pon balik la...Sampai je at umah perut aku kebulur..haha..Masakla jap, lunch kul 2 lebih aku ni...Lepas solat aku pun ngadap tv..Tau2 tv yang ngadap aku lepas tu..sedar2 je housemates aku sume dah balik dari keje dah....ok la tu...Lepas solat Asar ingat nak terus mandi n basuh baju..Ya ampun, beri je salam terakhir dalam solat aku..perghhhhhhhh...maaaaaaakkkkk...Tumbang terus aku..Tetiba bau durian menyengat gile menusuk dalam hidung aku..Budak2 ni makan durian lagiiiiiiii...Bau dia lagi kuat dari biasa...Ngagau aku cari minyak kapak...Tapi bau tu lagi mengatasi segala2nya..Aku mesej uncle minta dia bawa aku kluar, tapi uncle x balik dari ofis lagi....So nak xnak aku kena tahan gak la...Agak2 aku dah leh cntrol nyawa aku, terus aku gi mandi..Lepas je Maghrib aku terus kluar umah..Uncle mesej bitau nak amek aku kul 9...Pape jela..Yang pasti aku x leh tahan bau durian tu..So nak menunggu uncle sampai, aku pun amek angin kat bawah..Dah penat berjalan, aku dok kat tembok...Da la mata ngantuk,hehe..aku terlelap jap kat situ...huhu..Sabar je la....

0 comments: