? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, July 24, 2009

--06072009--

Hari ni my firstday mengajar kelas komputer kat perumahan uncle....Tengahari tu uncle amek aku gi umah dia dulu..siapkan keje yang terbengkalai, so 15 minit lagi pukul 3.30 aku dah turun pergi kelas komputer...Kelas aku start 3.30 ptg sampai 5 petang....1 jam setengah je...Ikutkan senarai nama yang ada pada aku 5 orang je tapi petang tu tambah lagi 2 orang, jadinya jumlah student aku 7 orang tp 2 orang x datang....Student2 aku semua ada pelbagai usia dari budak2, dewasa sampaila ke orang yang dah pencen pun ada...Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar untuk hari pertama tu..Habis je kelas aku terus naik rumah uncle and uncle bitau dia nak balik JB malam tu kalau ada tiket..So selesai Asar aku dengan uncle keluar cari tiket kat KL Sentral..Tiket uncle kul 9.30 mlm..Waktu tu baru pukul 6 petang dan kebetulan ada director call nak kan sinopsis skrip aku,so patah balik gi umah uncle emelkan sinopsis tu...Lepas Isyak je, terus aku hantar uncle gi KL Sentral...kitorang sampai awal so sebelum uncle turun kereta tu kitorang berborak la sekejap...Ye la,rasa macam kali ni uncle balik JB lama je..Bosan la aku takde kawan nak sembang, nak keluar....:(

0 comments: