? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 2, 2009

--FIRST DAY JADI PENGANGGUR--

Hehe..Hari ni 1st day uncle jadi penganggur semula..Semalam last day uncle kerja..Memang sesuai pun la uncle berehat dengan usia yang macam tu...
Kul 11 tadi aku kluar amek uncle pastu kitorang gi bank...Tengahari kitorang tapau je lunch tu..Makan kat umah uncle..Dari lepas Zohor, kitorang start buat kerja...Buat report uncle...Pastu cuba utk siapkan incometax, tapi x siap gak lagi sebenarnya...Uncle solat kat surau..Petang tadi waktu uncle gi Solat Asar, aku terlelap..Ingatkan lelap jap je..Konon2nya uncle balik aku sedar la..Huhu..Nak dekat 1 jam gak aku tertido sambil duduk dengan laptop kat riba,buku n pen kat tangan....Uncle x kejutkan aku plak tu...Melepas nak gi pasar malam, dah aku tertido...Huhu..Sedar je dari tidur, aku dgn uncle siapkan kerja kitorang...Maghrib aku balik mandi...Malam tadi kitorang dinner kat A&W kat PJ je..dah gi kedai makan yang kitorang nak gi makan, lauk dah hbs pastu banyak kedai dah tutup..huhu..Tu je last choice yang kitorang ada....
Aku bawa balik lagi kereta..Sok kena bangun pagi lagi...Sok pepagi lepas hantar uncle gi ofis yg nak submit report dia jap, aku kene gi pasar cari lauk..nak masak asam pedas lagi sok =)

0 comments: