? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 20, 2009

--04072009--

Hujung minggu biasala masa untuk bermalas-malasan...Lepas Subuh boleh lagi bergolek2 sampai tertidur semula...Sedar2 dapat SMS dari uncle suh gi umah dia tengahari tu..So aku decide lepas Solat Zuhur la baru aku gi umah uncle..Kereta ada pada aku waktu tu...So lepas Zuhur aku terus gi umah uncle...Sampai2 je uncle tanya aku da lunch ke belum..Mestila belum sbb aku breakfast pun lambat..So uncle terus ajak aku makan...Harini uncle masak sendiri..uncle masak asam pedas ikan tenggiri..hehe..not bad la..boleh tahan gak la...Sampai malam aku dok kat umah uncle sebab aku kene siapkan new proposal "FOOD FOR ALL" sebab Nancie Foo nak hari tu gak...Asalnya tempat2 makan tu semua restoran2 yang terkenal kat setiap negeri tapi ada certain2 negeri yang aku x dpat cari restoran yang famous, so uncle ubah balik proposal tu..Uncle buat kat restoran2 di hotel2 di setiap negeri plak..Jenuh gak la aku search kat net dgn keadaan net yang slow tu....nak ikutkan petang dah siap tapi dah nak masuk Maghrib x siap juga....Bila dah siap, nak emel plak problem waktu nak attach...Sampai uncle balik dari surau lepas Isyak baru boleh sent dat emel.....

0 comments: