? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, July 24, 2009

--10072009--

Hari tu seharian aku dekat rumah..Aku x keluar pun..Dok melepek je sakit...Petang tu lepas Asar Uncle mesej aku...Btau dia balik KL aritu dengan anak dia...Pukul 8 mlm uncle mesej bitau dia kat bangsar, mem tengah beli barang...Dia xde biatu plak auntie ikut balik KL..Da sampai KL baru bitau aku..Huhu...Aku da x larat nak turun, so aku decide aku bagi direction kat uncle je kereta dia aku parking kat mana dari koridor aras umah aku..Tapi uncle msj dia kata nak kunci yang ada pada aku sbb kunci dia xde..Larat x larat je la aku turun bawah..dah la kene turun guna tangga, lif rosak....so nak naik je boleh....Sampai je kat bawah, tengok2 uncle guna kunci spare anak dia..Menyirap je aku.....Terus aku naik....huh.....

0 comments: