? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, July 24, 2009

--07072009--

Hari tu xde aktiviti pe pun yang aku buat...Lepas Zohor je terus aku keluar gi umah Uncle...Biasala rutin aku bila Uncle xde, aku kena bagi anak2 ikan dia tu makan...Ingatkan lepas Asar aku nak balik tapi selesai je azan Asar, hujan turun, lebat plak tu...Kereta aku park jauh plak..Cari2 payung kat umah uncle xde...so tunggu je la hujan berhenti...Sampai Isyak pun hujan x berhenti2 gak...Still lebat gak..so nak x nak aku beranikan la diri aku tdo sorang2 kat umah Uncle tu...Tiga2 pintu bilik aku tutup, jangan ada yang terbuka pun....Aku tido kat sofa kat ruang tamu umah tu...Lampu pun semua aku tutup..Takut nak buka sebab takut ada orang nampak umah uncle terang, nanti orang ingat uncle ada kat rumah, di ketuknya pntu,seriau aku...Tapi walaupun lampu tutup tapi dalam umah tu terang la sebab lampu kat surau tepi umah uncle ni terang..Hujan sampai ke Subuh x berhenti....Tengahari baru aku balik umah...Turun2 je nak gi kereta, terkejut aku tgk kereta uncle aku tu..Penuh dengan kuah kari, hampas sayur, kulit buah pelam...ya ampun...xde akal pe orang2 ni..Cubala masuk dalam plastik elok2, buang dalam tong sampah...huh..mentaliti orang apa tuh....?????

0 comments: