? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 25, 2009

--11072009--

Biasala kalau dah auntie ada kat KL, kewujudan aku ni x diperlukan..huhu.,..so aku ikut n temankanla housemate aku Su gi jalan TAR cari baju raya..walaupun berderet2 kedai2 baju kat situ, tapi xde satu baju pun yang aku berkenan nak beli...Nak kata mahal, xla mahal, murah la jugak walaupun x murah sangat..haha....Tapi bila masuk kat kedai madras, kedai jual2 sari tu, Su banyak berkenan baju kat situ.,.Ok la pattern dia..Cantik n murah...Ada kain sari yang aku berkenan gak sebab dia macam ala2 songket gitu..Rasa macam nak beli tapi bila difikirkan balik warning my mom...huhu..x jadi aku beli...Warning apa...????My mom dah pesan awal2 raya tahun ni xyah la berangan nak buat baju kurung ke, kebaya ke, apa ke..sebab baju kurung n kebaya aku yang 2 almari kat kampung tu bila nak pakai..alahai..hehe..kat KL ni bila aku masa aku nak pakai baju2 tu kalau keje aku kat umah je...Kalau keluar pun pakai blaus n jeans...So my mom pun pesan la raya kali ni beli je la baju blaus n seluar..xyah nak buat baju kurung n yg seangkatan dengannya...huhu.....

0 comments: