? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 25, 2009

--20072009--

Pagi tu aku dapat SMS dari best friend aku, Baie..dia ajak aku gi umah dia sebab dia mc 2 hari...Baie sakit..Dia kata pagi tu dia buat biopsy n doktor jumpa ketulan kat breast dia..subhanallah...Janganla dia jadi macam arwah mak dia ada breast cancer...Tapi aku say sorry kat dia sebab hari tu aku sibuk, aku ada kelas komputer n ada meeting malam tu kat luar..Aku cuma janji dengan dia esok la aku gi umah dia tu pun lepas urusan kerja aku selesai...
Hari tu 27 Rejab 1430, tarikh arwah ayah aku meninggal ; 27 Rejab 1428..malam Isra' Mikraj...Aku x berpuasa pun hari tu tapi Uncle puasa haritu...Habis je kelas komputer, uncle bawa aku keluar sebab uncle nak bagi n bincang dgn aku pasal proposal skrip baru...Kali ni aku kena buat skrip utk drama bersiri 13 episod plak...So kitorang lepak kat Sambalada Cafe...Sampai Maghrib kat situ, uncle pun berbuka puasa kat situ juga...Selesai je berbuka, terus uncle drive gi masjid Bangsar, solat Maghrib kat situ..pastu uncle nak hantar aku balik...dah sampai kat pagar umah aku, ada org call uncle nak mnta sinopsis cerita drama bersiri yang uncle bagi kat aku ptg td..n kalau jadi, dia nak cerita tu dalam tempoh yang terdekat..So aku kena start la buat skrip tu by episod secepat yang mungkin tapi sampai harini aku x sentuh n x start pun lagi...So uncle mnta aku emelkan sinopsis tu sementara dia gi sembahyang isyak kat masjid pantai hill park tu...Selesai je semua, baru la aku balik.....

0 comments: