? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 20, 2009

--02072009--

Hari tu, aku berYM dengan Kak Sha...Sj tanya khabar...Kak Sha ni PA pada MD HSPG...So dari kak Sha aku update la sikit2 perihal kat ofis yang aku tinggalkan dulu tu....The latest yg buat aku terkejut dgn statement yang farah x datang 4 hari without notice.....so aritu kira self termination la... FARAH.... Perempuan ni la yang membuatkan aku resign dari Hotel Selesa...
Kalo la aku tau jadinya camni, aku boleh je bertahan setakat 3 bulan lagi dulu..So kalo aku bertahan mungkin aku still bekerja di sana...huh...

0 comments: