? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 25, 2009

--14072009--

Aku bangun lewat hari ni...Aku masak..membasuh...mengemas...Uncle call aku kul 12 lbh ajak keluar minum n lunch dgn kawan dia kat area umah uncle...Aku pun kata ok w/pun aku da makan..Ingatkan wktu tu bolehla nak say sorry atas kebiadapan aku semalam...Aku ingatkan aku leh siap dalam masa yg singkat..huhu...sekali sayup2 dengar2 azan zohor da...terus aku bersiap cepat2 gi kedai makan tu..Asalnya aku gi kedai yang salah..Pastu baru aku jumpa kedai yang betul..Parking je kereta, aku cuma nampak kawan uncle je..Bila ditanya mana uncle, pakcik tu kata uncle balik solat zohor kat surau..Terus aku bawa kereta gi surau..Aku nampak selipar uncle kat depan surau..So aku tunggu je la dalam kereta n sms uncle...Selesai je Solat uncle terus masuk dalam kereta n mnta aku temankan dia gi kedai gunting rambut...Aku tunggu kat luar je bergayut dengan my mom sementara uncle gunting rambut...lepas tu uncle suh aku drive gi Kg Baru nak gi pejabat Dato Ismail Kamus...Ada urusan sikit yang perlu diselesaikan..Hujan lebat sepnjang jalan tu...Selesai je urusan kat situ kitorang gi PJ plak..Uncle ada meeting kat club dia...huh..Jadi penunggu kereta lagi aku..haha...So dalam kul 4 tu kitorang balik...Cuma bila da sampi kt Kerinci jalan tutup sebab bas accident tu..So lalu jalan bawah keluar kat Abdullah Hukum tu..Aku x balik umah, tapi ikut uncle balik umah sebab kitorang kene siapkan penambahbaikan 2nd skrip aku tu sebab dah ada org nak skrip tu...Petang tu aku masak nasi goreng je kat umah uncle sebagai makan malam kami..aku takut gak nak mask untuk uncle sebab uncle x tahan pedas..aku plak x pandai masak kalo x pedas..Tapi nasib baik ok...Tengah2 siapkan skrip tu, uncle dapat sms dari seseorg nak pinjam duit...huh..uncle terus tutup pc n kata nak hantar aku balik..jam da kul 11.30 waktu tu...Sampai kat pagar umah, uncle suh aku tunggu, ajak berborak sampai pukul 12.. Dgn berat hati uncle bitau dia da xde duit tp org tetap nak pinjam duit dr dia..dan dgn bert hati juga dia kata dia x mampu nak bayar gaji aku bulan ni..Berdebar gak jantung aku..Tapi kalau aku paksa uncle bayar gaji aku pun mana dia nak bayar...Aku diamkan je...Uncle pun sedih sangat wkatu tu mengenangkan nasib dia..Banyak maslah dia yang dia btau kat aku malam tu..Aku hanya mampu mendengar je luahan masalah dia..Aku nak tolong pun aku x mampu...Tu je la yang boleh aku buat...Jadi pendengar yang baik...

0 comments: