? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 25, 2009

--24072009--

Aku tdo pagi tadi pun lambat..Pukul 7 lebih baru aku boleh tertido...Wani sms n call aku pun aku x sedar....Dia balik umah tengahari tu pun aku x sedar..Aku bangun tdur nak dekat kul 3ptg gak baru aku terjaga...Bangun je terus aku basuh baju pastu baru aku mandi...Lepas mandi, solat baru la aku lunch..Wani ada beli lauk untuk aku makan tengahari tu..Lepas makan tu aku maskla untuk makan malam kami....Masak sardin je....
Waktu aku tdo pagi tadi tu, aku mimpi...aku mimpikan arwah ayah aku...Dalam mimpi tu ada orang curi broadband n duit aku..Aku sedih sangat n ayah datang..Aku terus meluru pada ayah n aku peluk ayah seeratnya n menagis di bahu ayah..Ayah cuba tenangkan aku n dia janji akan cari pencuri tu..Dalam mimpi tu aku rasa tu la 1st time aku menangis n peluk ayah macam tu...Lepas tu, tiba2 aku terus terbangun dari tidur...Dah lama ayah x datang dalam mimpi aku..Apa agaknya petanda mimpi tu ye....
Malam ni uncle xde call aku pun mcm semalam..Semalam kul 9 habis je keje kat FINAS tu uncle call aku..Ni da kul 10 uncle xde call gak, so aku sms..tu pun x berbalas..dah kul 10.30 baru uncle reply keje dia baru je habis...Sepatutnya ikut jadual kul 9 dah habis da...So pastu uncle sms lagi ajak aku kluar rehatkan otak..macam biasala gi tengok orang karaoke kat tempat biasa...So kul 11 uncle amek aku..x lama pun kitorg pergi..da nak dekat pukul 12 kitorang pun balik...malam ni cadangnya nak tdo awal, tapi mood aku nak mengupdate blog ni ada, tdo lmbat lagi aku arini...Lepas Subuh la ni baru aku tdo agaknya...setengah jam lagi da nak azan da..alang2 baik aku tunggu je azan subuh..lepas solat baru aku tdo....

0 comments: