? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 20, 2009

--03072009--

Hari tu gelang yang Kak Nora hadiahkan pada aku waktu aku nak resign dr HSPG hilang...ENtah kat mana gelang tu terjatuh, aku pun x perasan...Sedih sangat...Sayangnya aku pada gelang tu macam sayangnya aku pada Kak Nora...Pagi tu, aku ikut uncle gi PJ tengok kedai yang nak disewa..Lepas tu kitorang gi Digital Mall..Juz nak survey2 MP4..Uncle nak simpan semua lagu untuk wedding...Balik dari Digital Mall tu la aku perasan gelang aku dah takde...Huhu...Terus aku sms Kak Nora, say sorry...Tapi yang membuatkan aku lagi terperanjat, Kak Nora reply sms aku tapi sms tu bukan menunjukkan diri aku...camne ye..Ok camni..Aku sms kak Nora, then Kak Nora terima sms tu as a Farah bukan aku...Katanya fon dia bengong, sebab aku yang sms tapi nama Fara yang naik...Tuhan nak tunjukkan kat aku agaknya...SMS kak Nora "Boring.Ni akak tgl sorang tgh buat report. Adik dah keja? Ibu dan abah tahu x? Pastinya adik gembira dengan GG kan? Rindu adik...." Bila aku dapat sms tu aku pelik sangat..Sebab kak Nora tahu yang ayah aku dah xde...Dan aku semakin yakin kak Nora ingatkan aku ni Fara sebab nama GG tu..GG tu bf Fara...Tapi xpe, sekurang2nya aku tahu la juga apa yang berlaku sekarang ni pada perempuan tu....
Sambil bersms dengan Kak Nora, uncle terus drive ke Bangsar..Uncle nak solat Jumaat kat Masjid Bangsar..So sementara tu, aku lepak kat MPH kat Bangsar Village...Aku amek 1 buku dari seorang ustaz yang agak famous jugala..Habis aku baca 1 buku dia tu...Sangat menarik buku tu...sampaikan aku x perasan jam dah pukul 2.15 sedangkan uncle janji dengan aku tunggu kat kereta pukul 2....Once aku jumpa balik buku tu akan aku beli buku tu...Nanti baru la boleh share dengan korang pasal buku tu..hehe...

0 comments: