? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 25, 2009

--13072009--

Aku bersiap awal hari tu nak gi interview kat sebelah Mid tu..Appointment aku kul 11 am...pukul 9.30 aku da keluar umah dah...Nak ikutkn dekat je Mid dgn umah aku tapi sebab kena tukar 2 bas, tu yg terpaksa keluar awal...10.30 aku da sampai da kat depan Mid..10.45 aku naik ofis tu..Bila dah isi form, aku dapat turn yg ke3 untuk diinterview...Interview ke...??Aku rasa aku hanya diberi peluang bercakap bila dia tanya aku berminat ke x n apa yang aku faham pasal marketing..Yang lain2 tu semua dia explain kat aku yang company diorng ni buat apa sebenarnya,.Bila dia da explain macam tu baru aku faham kerja yg ditawarkan camne...Marketing n gaji by week...every friday aku akan dapat gaji depends on my performance..huhuhu..aku x sanggup tapi aku ni kan jenis orang yang tidak pandai berkata "NO"..So bila dia tanya aku ni terima ke x offer dia bekerja dengan company tu, aku cuma jawab, aku akan try...sampai hari ni diorang call suh aku datang keje tapi aku x jawab pun phone call diorang..hehe...sorry la..da nama marketing memang aku x berminat..lagi2 bila kene turun padang cari orang/customer..huhu....So aku pun balik umah..nak merayap pun petang ni aku ada kelas komputer...Tengahari tu lepas aku masak n siap makan baru la uncle sms aku ...
Uncle : Ada kelas petang ni cikgu?
Aku : Ada
Uncle : Mem dah balik, anak bapak ada kat rumah
Aku : [CIPTA ALASAN] xpe, kite nak keluar jap lagi, nanti terus gi kelas. Habis kelas nanti kite terus balik sendiri [MERAJUK LA KONON2NYA]
So pastu sms tu berhenti setakat tu je...
sejam pastu, uncle sms lagi
Uncle: Kat mana?
Aku : Umah
Uncle : Kite nak gi Mid Valley jap..Jom ikut...Nanti terus gi kelas...
Aku : Ok
Ikut rasa marah aku malas nak layan...Huhu..Tapi sebabkan hormat kat orang tua, turutkan je...
Uncle: kite datang sekarang
Aku pun bersiap bawa skali nota2 kelas komputer aku tu..
Sampai je kat pagar memang uncle da sampai..Naik je kereta, pandang muka dia pun x..Aku senyap je..mungkin uncle tau aku marah + merajuk sebab biarkan aku walaupun dia da ada kat KL..Uncle pun buat2 tanya la itu dan ini...Sepatah2 je aku menjawab...Selesai urusan dia kat Mid, terus dia bawa aku gi kelas komputer..Aku dengan bodoh2nye terus turun kereta pergi kelas..Biadapnya aku pada orang tua kan...Sorry la uncle..Waktu tu emosi mengawal segala2nya..Habis je kelas kul 5 aku dapat sms uncle suh aku naik umah dia dulu..nanti dia hantar aku balik..Aku pun naik la...Rupanya kene edit sikit 2nd skrip aku...Biasala waktu pukul 6 waktu aku tdo tapi aku tahan je...Uncle gi surau solat Maghrib, time tu la aku tertido..Da la waktu tu period pain aku gila2 sakit yang amat..tdo aku xlena tapi yang pastinya mata aku xnak buka2...Jaga2 je da kul 10 da...huh..So uncle kata da lewat, dia x leh nak hanta aku balik..Dia bagi aku bawa balik kereta dia...Aku balik pun aku still x bercakap macam biasa dgn uncle..bersalahnya aku....Xpela..angin aku x berapa elok kot lagi2 wktu2 period camni...esok ok la kot....

0 comments: