? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 26, 2009

--25072009--

Bulan ni sedih sikit la...Aku x dapat gaji bulan ni sebab bulan ni xde event yang masuk....huhu...So kawan2...Kalo de event ke pape ke, bagila bisnes kat aku....wuarghhhhhh!!!!
So lepas Zohor semalam, aku keluar gi bank..Keluarkan saving aku untuk bayar duit sewa umah bulan ni....x lama pun aku pergi, jap je...Dah nak sampai umah tu, baru perasan sms uncle...so aku pun terusla call dia sementara nak tunggu lif...So uncle minta aku temankan dia keluar jap amek barang kat kedai...Lepas tu nak membuang masa jap, kitorang lepak kat Pantai Dalam...Hehe...Bukan apa..Haritu, tercakap kat uncle, sedapnya kalau dapat beli buah cempedak pastu beli tepung, pastu goreng..Pastu biji dia rebus, makan..sedaaaapppnya,....So nak melepaskan kempunan aku tu, uncle bawa la gi Pantai Dalam cari cempedak goreng..Dah jumpa aku beli cempedak goreng tu pastu kitorang dok kat kedai,order air sambil makan cempedak...Tak lama pun..Habis je makan kitorang balik...Plan harini nak makan nasi beriyani..Tapi x jadi..Sebab lepas Asar je aku ikut housemates aku keluar gi KUIS hantar adik ipar Wani..So terlanjur dah kat sana pun ada pasar malam, jalan2 cari makan kat situ la...Ternampak Bakso...Da lama aku cari..Try la beli...Nasib badan dapat yang sedap....hehe.....Bakso dia besar2 belaka..Pedas plak tu..Kene la dengan selera aku...

0 comments: