? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 25, 2009

--16072009--

Pukul 3 Uncle amek aku gi kelas komputer...Hari ni En Azhar ada, kebetulan dia mc sakit n nak tengok aku mengajar kelas komputer tu camne...Dah dia ada, dia minta la semua form2 yang ada pada aku, tapi form2 tu semua ada kat umah uncle...So En Azhar call uncle minta Uncle turun n bawa form2 n duit2 kelas komputer...So Uncle datang la waktu aku mengajar tu...Habis je kelas Uncle ajak aku gi umah dia..masuk je rumah, uncle bagi aku keje n uncle gi dapur n x bagi aku gi dapur..tapi memandangkan lama sangat Uncle kat dapur sampaikan kerja yang dia bagi pun aku da siapkan dah, aku pun senyap2 gi dapur...hehehehe...Alkisahnya Uncle masak mee rebus untuk aku n dia makan..Boleh tahan la uncle masak..sedaaappp....Aku stay kat umah uncle je sebab malam tu kene hantar uncle gi KL Sentral sebab Uncle nak balik JB malam tu..Tapi ntah nape, aritu anak dia ada problem so mengadu nasib dengan Uncle..uncle btau anak dia ni terlampau smart n xde orang lain yang boleh membeta anak dia ni kecuali dia..Hanya uncle je yang boleh outsmart kan anak dia ni...Train uncle pukul 9 tapi 8.45 kitorang masih kat umah lagi..so aku cakap dengan uncle, uncle la yang kena drive sebab aku takut kalau aku yang drive, x sempat nak smpai KL Sentral dalam masa 15 minit tu..So uncle la yang drive tp baru nak mulakan perjalanan tu anak dia call lagi...So uncle bawa slow je...aku yang cuak..xtaula sempat ke x sampai kat KL Sentral pukul 9...dah nak smpai tu baru dia hbs bercakap dengan anak dia tu..waktu tu dah 9.01 pm dah...Tapi uncle selamba je..Uncle kata kalau da terlepas train nak buat camne..Balik naik kereta jela..So aku mnta uncle tengok betul2 masa kat tiket train tu..Alkisahnya train uncle kul 9.30 mlm..Patutla dia x kesah je...Huh...Aku yang cuak bagai...So sebelum uncle turun tu macm biasala kita sembang dulu..Uncle say sorry kat aku sebab aku terpksa dengar bnda yang x sepatutnya aku dgr [perbualan uncle dgn anak dia]..Pastu dia btau kat aku, dia x pernah share msalah dia,anak2 dia,atau apa2 masalah dia pun kat anak2 dia even dgn wife dia..Dia cuma share kat aku je sebab dia kata dia suka share kat aku sebab aku mendengar apa yang dia smpaikan n aku x marah2 dia bila dia share problem dia...Ye la...Then aku cakapla kat uncle aku x mampu nak tolong dia tapi aku boleh tolong dengar apa yang dia nak share dengan aku...Sebab kalau orang yang usia macam uncle menanggung beban sorang2 macam tu, fikir yang bukan2 n mula nak merapu, kan susah...9.15 uncle mula gerak masuk dalam platform train....aku pun drive la balik umah....

0 comments: