? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 25, 2009

--23072009--

Disebabkan aku tdo lepas Subuh, Azan Zohor baru aku bangun tidur...Aku masak dulu, mandi n solat...Tengok2 jam dah 2.30...Berebut2 aku bersiap..Yela...Harini aku ada kelas komputer n hari ni 1st time aku nak gi kelas sendiri..Uncle xde..Uncle ada keje kat FINAS sampai minggu depan..Uncle jadi juri untuk filem pendek Malaysia n awal bulan depan uncle kene ke KK plak sebab PFM akan buat kat sana...So aku kene gi kelas naik bas harini...nasib baik aku sampai je kat pagar tu bas baru sampai...selamat aku..Habis je kelas aku terus balik naik bas gak...Sampai je rumah terus aku solat Asar, n menyiang sayur...menu makan malam hari tu cuma telur mata blackpaper n kacang buncis goreng....biasala da hujung bulan...Duit dapur pun da xde nak beli lauk..Tgu la minggu depan baru la berlauk semula..hehe....
Malam ni aku stay up lagi..Malam ni betul2 aku start buat skrip aku...Cuma pukul 5 am tu aku terlelap [tidur2 ayam camtu].Aku sedar housemate aku bangun nak iron baju...Aku biarkan je la..Tup tup aku rasa gelap je..Tengok2 dia tutp lampu..Ok la xpe...So aku nak la sambung buat keje aku, tgk2 laptop aku dah terpadam...Bila aku tengok, plug laptop aku pun ditanggalkan..Ya Ampun..Rasa macam nak memetir je pepagi buta tu...Ada banyak lagi extension 0 dia nak guna untuk pasang plug iron tapi kenapa mesti cabut plug laptop aku...Aku x save lagi draft skrip aku, n aku ada download maklumat2 yang berkaitan dgn skrip aku..Habis semuanya hilang...huh...Geram je aku...Ikutkan aku nak tdo lepas solat subuh...Tapi aku subuh pun lambat pagi tadi..Aku nk recover balik keje2 aku yang hilang tu. Kalau x sia2 je la aku stay up malam tadi......

0 comments: