? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 20, 2009

--05072009--

Haritu aku stay kat umah je sebab uncle ada wedding kat Kg Pandan...So waktu ni la masa ku dihabiskan bersama dengan housemates aku yang gila2 belaka tu...Malam tu aku nak tengok konsert Mentor sebab x sabar nak tunggu Chaq keluar..Menyampah betul aku dengan Chaq n Ajai tu...Sambil2 tu aku membasuh la baju...Tengah2 tengok Fira punya performance, uncle sms aku bitau dalam masa 5 minit dia nak amek aku sebab En Azhar nak jumpa aku..huh En Azhar ni..Macam xde hari siang lagi nak jumpa...Semalam2 ke..Time aku nak layan Mentor time tu la dia nak kacau daun..Nak xnak aku bersiap gak la...Sebelum uncle bawa gi jumpa En Azhar tu, uncle singgah kedai makan dulu..Kesian uncle dah nak dekat pukul 10 x makan lagi..aku temankan je la dia makan...Lepas tu baru gi jumpa En Azhar...Alahai, cuma nak bagi aku kunci kelas komputer tu n suh aku tgk2 pc2 kat ctu....Nak tengok tang mananya..Extension pun xde lagi..Dapat tengok pun 1 pc je...huh...Just datang nak tengok dia menyusun kotak je...Membara je hai aku ni sebab x dapat tengok Mentor...Sampai pukul 11.30 baru dia lepaskan aku...Dah 11.30 jawabnya aku la yang kene drive sendiri balik rumah...Sampai2 kat rumah housemates aku semua dah tdo dah..xde sape aku nak tanya siapa yang keluar dalam Mentor..Aku pun habiskan la basuh baju aku yg tertinggal td...Tetiba Kak Mas keluar kata x leh tdo..hehe..Ada gak kawan nak bersembang...Kak mas bitau sepatutnya Chaq yang keluar tapi tiga2 boleh gi final..huh..Poyo je..Ntah apa ada pada Chaq ntah nak bawa dia ke final..juri2 tu sume takut la tu kena smash dengan Ajai...kesian kat Fira...Fira dengan Black je yang layak masuk final....

0 comments: