? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 25, 2009

--19072009--

Harini aku masak mee sabah tu plak...nak masak nasi setakat aku dengan kak mas je yang kat umah rasa macam x berbaloi la plak..hehe..Da petang baru la wanie sampai...Uncle plak sms aku kul 7 minta amek dia kat Shah's village Hotel..Kisahnya uncle da smpai KL da petang td..Uncle balik dgn bos dia cuma dia terus gi PJ sebab ada meeting kat sana...Aku ni pun ingat2 la jalan nak gi hotel tu camne..nasib baik x sesat...Selalu ada org kat sebelah, ni aku redah sorang2 je.....

0 comments: