? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 25, 2009

--12072009--

Hari tu aku dengan Su gi Mid Valley plak..Asalnya nak gi dengan Kak Mas sekali, tapi kak Mas macam xde mood je aritu, so kitorang berdua je la yang pergi...Sebenarnya jumaat lepas tu aku dapat call suh gi interview ari isnin..Office dia kat sebelah Mid Valley..So aku mnta la Su ajar aku gi Mid naik bas camne..n sambil mencari ofis dia katne...So bila da jumpa ofisnya, kitorng gi carefour beli barang2 dapur...x lama pun kitorang pegi pastu balik...Uncle plak senyap je bila auntie ada kat cni..Yang aku tau aritu dia ada wedding kt Kg Pandan kalau x silap aku la..Entahla...malas nak fikir....Macam terasa hati je aku dengan uncle...
Malam tu aku online ym..Dengan tiba2 aku merasa gembira sangat n berdekah2 aku gelak..sebab apa..????Sebab aku terbaca 1 statement kat status msg ym dari seseorang yang aku tunggu selama ni...Statement apa???Ni statementnya : "farah fadilah hanafi...pulangkan barang aku..pengecut btol ar..bangang..ni bukan tahap bangang lagi..dah bangsat dah" haha...akhirnya...So dalam pada tu aku pun menjawab sendiri pada diri aku : "Fadilah Isnin...Farah Fadilah Hanafi xkan pulangkan barang2 ko...Dia xkan berani nak tunjuk muka dia depan ko...Sebab sampai hari ni pun Farah Fadilah Hanafi x berani nak tunjuk muka dia depan aku...hahahahahaha" Jahat x aku..tapi aku puas hati..sebab aku rasa baru Dil tahu mana kaca mana permata...Dulu bila aku cakap, dia x percaya..Dia sanggup buang aku as her friend even aku da banyak berkorban n tolong dia..xpela..da itu pilihan dia, so sekarang dia tanggungla sendiri...Aku memang menunggu saat ini..Saat Farah Fadilah Hanafi ni nak tunjukkan belang dia pada Fadilah isnin...Aku ingatkan aku kene tunggu bertahun2 tapi rupanya x lama pun..3 bulan je...Allah tu Maha Kaya Dil..Fara...Allah dah tunjukkan dah siapa yang benar dan siapa yang salah...
And i know DIl..U malu dengan I dengan apa yang da terjadi..I pernah sms u yang i xnak hubungan kita sebagai kawan berakhir sebagai musuh n i da buktikan pada u sebab i masih gak jumpa u bila i ke sana cuma penerimaan u je la waktu tu camne samada ikhlas or x...I tried berlaku jujur dengan u tapi u x percaya n u kata i hanya memburukkn Fara n menutup salah I..So sekarang baru u tau apa yang i cakap selama ni betul n I x pernah tipu u Dil..kalau I ada tipu u pun semua penipuan tu I da berterus terang dengan u n i beri reason i sendiri kenapa i terpaksa tipu u waktu tu...So Dil..I still terima u sebagai kawan i..I sndiri terkejut dengan statement u tu, dats y la i msg u tanya u statement apa tuh...Tapi until now u x reply pun msg i tu..Tapi bohong la kalau i kata i x rasa apapun...Memang i bertepuk tangan sekarang ni...Air mata I selama u and Fara buat I macam sampah I rasa dah berbaloi dah sekarang ni...Percayalah Dil..Fara akan tetap macam tu selamanya selagi dia x berusaha mengubah sikap dia...Dia masih banyak berhutang dengan I..Tapi xpe..I tunggu je bila dia nak langsaikan hutang2 dia pada I...I percaya sampai bila pun dia xkan berani tunjuk muka dia pada I..So U janganla menaruh harapan yang tinggi untuk dia pulangkan barang U pada U...kalau pun dia pulangkan, dia xkan berani face 2 face dgn U dil....Percayala cakap I...

0 comments: