? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 30, 2009

--YA ALLAH--

Ya Allah...
Jika aku jatuh cinta...
Cintakanlah aku pada seseorang...
Yang melabuhkan cintanya pada Mu...
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai Mu...
Ya Muhaimin...
Jika aku jatuh cinta...
Jagalah cintaku padanya...
Agar tidak melebihi cintaku pada Mu...
Ya Allah...
Jika aku jatuh hati..
Izinkanlah aku menyentuh...
Hati seseorang yang hatinya tertaut pada Mu...
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta selain Mu..
Ya Rabbi...
jika aku jatuh hati..
Jagalah hatiku padanya...
Agar tidak berpaling pada Mu...
Ya Rabbul Izzati...
Jika aku rindu...
Rindukanlah aku pada seseorang...
Yang merindui syahid di jalan Mu...
Ya Allah...
Jika aku rindu...
Jagalah rindu ku padanya...
Agar tidak lalai kau...
Merindukan syurga Mu...

0 comments: