? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, June 28, 2009

--27 JUN : HAPPY BIRTHDAY TO MY LATE FATHERS--

Kalau ayah masih ada...harini hari ulangtahun ayah yang ke 61 tahun...Tapi sayang semuanya sudah berakhir 2 tahun yang lepas...Bulan 6 dua tahun yang lepas banyak kenangan yang menyebakkan hati..Mungkin itu petanda yang ayah akan pergi buat selama2nya, cuma aku yang x perasan...Masih segar dalam ingatan, krisis yg ditimbulkan seseorang dalam keluarga kita yang menyebabkan ayah xnak potong kek harijadi kita [ kek harijadi mak, aku n ayah ]..


Ni la birthday cake terakhir aku dengan parents aku


Dan kerana itu juga aku x sentuh pun kek tu walau secubit pun...Dan kerana peristiwa tu gak aku bermasam muka dengan ayah...masih aku ingat kali terakhir aku jumpa dan tatap wajah ayah 23hb Jun 07...Aku nekad balik UUM awal utk jadi fasi hanya kerana membawa hati yang terasa waktu tu tanpa aku endahkan keluhan ayah yang berat hati membenarkan aku balik awal...Sebelum aku naik bas, aku sempat juga cium tangan ayah, dan waktu tu ayah genggam erat tangan aku seolah2 xnak melepaskan aku balik..Aku sambut harijadi aku dalam bas...Seawal pagi setibanya aku di Kedah ayah la yang call aku dulu....Huhu...Tu la kali terakhir aku tatap wajah ayah...2 bulan lepas tu aku hanya menatap sekujur tubuh di atas katil dengan keadaan yang x sedarkan diri..masih aku ingat seminggu sebelum tu, aku yang manja dengan ayah, memujuk ayah amek aku kat Skudai dan bawa aku gi UTM..Ayah janji nak amek aku tapi belum tiba masanya, aku yang balik dulu hanya untuk menatap ayah yang terbaring lesu..Terima kasih pada kawan2 waktu tu dan juga pada uncle n abg dave yang sanggup hantar aku dr KL terus ke hospital Pontian...Semalaman je aku dapat menjaga ayah dan ayah pergi setelah aku selesai solat subuh...

Ya Allah....Ampunkanla segala dosa2 ayahku..Peliharalah dia di sana...Tempatkanla dia dikalangan orang2 yang Kau kasihi Ya Allah...
Aku amat merinduinya....

2 comments:

Saiff Ghani said...

benda dh lepas tx perlu nk ingat slalu..biarkan jd sejarah...

SuZeN's said...

Sampai bila2 pun aku ingat... Aku menyesal sangat waktu tu... Mu akan faham bila mu ada kat tempat aku...