? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 15, 2009

--HARI YANG MENYEDIHKAN--

Tak tahu apa nak di kata..Malam ni baru aku dapat jumpa uncle...Tu pon sebab temankan dia gi makan...Everything was ok..Uncle x bangkitkan isu ikan tu..Tak tahu la apa yang tersirat dalam hati dia pasal ikan tu...MAcam biasa life aku dengan uncle, bila keluar dengan uncle memang x kering gusi aku dengan lawak2 spontan dia tu...Kalah Nabil si raja lawak tu...Huh..
Waktu uncle nak hantar aku balik, uncle bitau 1 berita ynag kalau boleh memang aku x nak dengar..Memang isu ni dah ada dalam bulan lepas lagi..X sangka plak ahri ni menjadi kenyataan...Uncle akan ditermiante at the end of dis month...Tu la kuasa politik yang ada kat Malaysia sekarang ni....Demi menjaga kepentingan peribadi, sanggup sesuka hati menindas orang lain...Aku amat terkejut dengan berita tu..Terkedu dan tanpa aku sedar..Aku menangis...Aku x tau nak kata apa..Aku tau uncle lagi sedih bila dengar berita tu..So camne life aku next month????Ikut perancangan awal, uncle akan ada 4 hari kat KL - 3 hari kat JB..Tapi sampai bila uncle nak jadi macam tu...Dengan usia uncle aku bimbang kesihatan dia akan terjejas..Dan aku xnak tambah lagi berita sedih untuk diri aku nnti...Apa perancangan aku??Aku turun KL pun sebab uncle..So sekarang, what should i do....???????
Wuuuuuaaaarrrggghhhhhhhhh....
Kenapa semua ni harus terjadi...????
Tak boleh ke aku kecapi bahgia ni lebih lama...???
Kenapa duka saja yang sering melanda hidup aku..??
Aku juga nak kebahagiaan seperti orang lain....

0 comments: