? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 15, 2009

--INNALILLAH...:(...:(...:(--

Without morning wishes pagi ni macam slalu, uncle terus mesej kat aku bitau ikan dia dah mati....Huhuhuhu...Rasa bersalah yang amat sangat...Kalau la aku x alihkan papan tu, ikan tu mesti x terpelanting keluar...Kalau la aku datang pagi semalam, ikan tu mesti x kelaparan..N xdela dia bertindaj agresif sangat...Wuahhhhhhhhh.....Uncle mesti sedih..Seingat aku, uncle beli ikan tu last year waktu aku turun KL last year...Aku ingat lagi...Dah 7 bulan gak ikan tu stay dengan uncle..Tetiba mati mengejut macam tu...Aku say sorry kat uncle tapi uncle kata its ok, dah memang ajal dia...Ya ampun..Bersalahnya aku..Gaji nanti aku gantikan ikan uncle tu..Tapi sekarang ni camne nak berdepan dengan uncle....Huhuhu...Apa aku patut buat....???

0 comments: