? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 16, 2009

--KL SENTRAL & JPJ PJ--

Hehe...Hari ni pagi2 lagi aku dah keluar dengan uncle..Ada banyak urusan yang uncle dengan aku kene buat hari ni....
Ni 1st place kitorang gi...
Macam biasala...Uncle beli tiket train balik Johor..Huhu...Tiket malam dah habis, so for the 2nd time uncle monteng keje lagi jumaat petang ni..Ye la..Lagipun uncle dah x kesah dah..Uncle dah tawar hati dah nak keje kat situ lagi...Bila dah dapat tiket train, next destination kitorang adalah ini plak......


Actly, lesen aku mati ahad ni..21hb...On dat date kete uncle tinggalkan pada aku..Matila aku jalan bawa kete xde lesen..So uncle bawa aku gi JPJ renew balik lesen aku...Huhu..Ramai gile orang..Nak sampai turn aku, aku kena tunggu lagi 111 orang...huh...Then aku sms kat uncle, uncle kata xpela..Tunggu je la...Dia gi lepak kat PJ Club jap...Ok la bila dia dah kata camtu...1 jam gak la aku menunggu..Tapi aku puas hati service JPJ PJ ni...Diorang dah nampak ramai orang menunggu, diorang buat keje pantas..Xdela sesetengah tempat tu, dah nampak orang ramai pun buat keje terhegeh2 gak...
Mesti korang terfikir, nape la aku x nak renew kat post office je..Xyah nak tunggu lama2 kan..Tak taula samada fakta aku ni betul ke tak...Yang pasti instructor aku dulu waktu kat Bentara Harung bitau...Once u dah renew ur lesen kat post office..Jangan la sesekali renew kat JPJ plak lepas tu...Sebab ada kes, ex-student dia, renew kesen kat post office...For many years la..Then tup tup dia gi la renew lesen kat JPJ..Terus xde data dia dalam rekod JPJ..Means dat dia x pernah ada driving lesen la waktu tu..Haaaa...Kan dah jadi kes tu....Aku tanya gak tadi kat orang JPJ tu..Memang pernah ada kes macam tu...
So pada aku biarla aku bersusah payah menunggu lama turn aku sekarang ni, dari aku bersusah payah nanti...huhu..Tapi samada ianya masih berlaku lagi sekarang ni..Wallahualam...aku pun xtau...Manala tau diorang dah updated sikit sekarang ni....
Lepas tu kitorang gi lunch...Tapau, pastu makan kat umah uncle...Lepas makan, aku book kan hotel untuk uncle and his family kat Jakarta next week...
Sebelum uncle hantar balik, singgah jap post office pos borang SPAJ kat my lovely sis...Minta tolong kat dia uruskan SPAJ aku tu..Huhu...Harap2 permohonan aku kali ni berjaya la......

0 comments: