? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 23, 2009

--BACK TO KL--

Aku balik KL hari Isnin...Kul 3 lebih aku dah sampai kat Pudu dah..Dalam kul 4 gak la aku sampai kat umah..Sampai2 je aku akt umah terus aku basuh baju2 aku dari minggu lepas tu..huhu..dalam kul 5.15 dah siap semua aku gi umah uncle bagi ikan dia makan..Alasan je tu sebenarnya..Sebenarnya aku melarikan dari umah aku yang bau durian tu..Huhu..Sampai2 je kat umah tu aku dah tercium bau durian dah..Cari2 rupanya kar dapur ada 2 biji durian..Ya ampun..Cuba2 tahan, tapi mengalah juga akhirnya..So aku stay kat umah uncle sampai kul 7..Kebetulan aku puasa semalam...Balik la dah nak maghrib tu..Sampai kat umah, housemate aku sume baru lepas makan durian, huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu...Terus tumbang aku bau dia yang menyengat tu..Masuk je bilik, minyak kapak la yang aku cari dulu....
Malam kul 9 aku keluar amek uncle kat Pudu...Uncle balik dari Johor naik bas kali ni sebab presentation kat Muar tu..Amek2 je uncle ajak gi makan, dia kata x makan lagi..So kitorang decide gi makan kat Pantai Dalam kat tempat orang berkaraoke yang kitorang lepak dulu..Uncle call kawan dia, datang berkaraoke..Tapi kawan uncle datang just temankan kitorang makan je...Order sepinggan nasi goreng, aku share dengan uncle..Aku dah makan kat umah dah, uncle plak nak makan just nak alas perut je...
Kitorang lepak kat situ sampai kul 11.30, pastu uncle hantar aku balik rumah...Uncle bagi aku 1 novel karya Othman Haji Zainuddin...-KAPAL-...Tu la tajuk novel tu...Aku kene baca novel tu...Hehe...Ada gak benda aku nak buat waktu2 aku free dari ngadap net je....hehe....

0 comments: