? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, June 26, 2009

--SELAMAT BERCUTI KE BANDUNG--

Huhu...Semalam sebelum hantar uncle ke KL Sentral, kitorang lunch dulu kat Rak Thai Restaurant Kat Amcorp Mall PJ..Sepatutnya aku puasa hari tu, tapi kesian kan uncle, maka berbuka la aku pada lewat tengahari itu....Uncle bagi aku present lagi...Kali ni rahsia..haha...Ada lagi present tu kat dalam kereta, aku x keluarkan lagi...Rasa kali ni macam lain je Uncle nak gi ke Bandung..Uncle pergi bawa wife n anak dia 2 orang..Lepas amek wife n anak2 dia kat Putra n hantar kat KL Sentral, uncle bawa aku gi station komuter angkasapuri..Sepatutnya aku dah boleh balik sendiri dari KL Sentral tu bawa kereta Uncle, tapi, Uncle bawa kereta sampai depan Angkasapuri dengan alasan boleh borak dengan aku lama sikit..huhu..Ya Allah...Selamatkanla perjalanan Uncle sekeluarga pergi dan balik...Flight Uncle pukul 6 petang..Pukul 7.15 Uncle call aku..Selalunya bila Uncle outstation, x pernah dia call even sms pun...Tapi petang tu dia call call aku waktu dia dah sampai kat Bandung..Just nak remind aku pasal 1 proposal tu...Pelikkan..Pagi tadi plak, Uncle mesej kat aku, tanya ada pape x yang aku nak pesan..Sangat pelik pada aku la...Sebelum2 ni, x pernah Uncle macam ni..Ntahla..Perasaan aku je kot...

0 comments: