? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, June 12, 2009

--AKU ANGIN DENGAN PAK GUARD--

Tetiba aku teringat kesah aku angin dengan 1 pak guard ni..Dah lama aku tak marah orang, tapi pak guard tu memang mencabar tahap kesabaran aku petang tu..
Aku datang elok2 tanya sticker kete uncle tu dah dapat ke belum..Tetiba dia leh sound aku kata sticker aku xde sebab aku ada banyak buat salah..Dia leh kata "awak banyak buat salah - awak x bagi no kete - awak tak bagi nama - awak x bagi no tepon - "
Kepala angguk dia...Meradang la aku..Terus ar aku cakap " Pakcik x yah la nak buat lawak bodoh petang2 camni - kalau saya x bagi no kete, camne saya nak apply sticker ??? - pakcik kata saya x bagi nama n no fon, dh 2 kali saya bagi dah - pe lagi yang pakcik nak -"
N kebetulan ada sorang pakcik guard lain yang ok sikit tu, tengok aku dah nak angin kat situ terus cool kan aku..Masam mencuka la muka aku..Xde maknanya senyuman tu 1 sedekah lagi bagi aku untuk pakcik x betol tu..huh...
Lepas aku anta uncle aku balik malam tu, guard yang applykan sticker aku tu tahan kete aku..Agaknya dia dah dengar aku angin kat pondok guard tu agaknya..Dia say sorry kat aku, yela dah 2 minggu dah aku apply, tp x dapt2 lagi..Aku pun cakpa la elok2..Aku xdela marah sangat dpat lambat ke apa ke, tapi xyah la nak buat lawak bodoh dengan aku..Nak melawak tu bukannya x boleh, tapi biarla bertempat..So Alhamdulillah, aku dah dapat dah sticker kete tu semalam..
Tapi sampai arini, kalau pak guard ngok ngek tu yang ada kat depan tu, pandang sebelah mata pun aku x ingin...

3 comments:

BG said...

emo =p

SuZeN's said...

emo x emo...sape suh dia cari pasal dengan aku..kalo ko cari pasal dengan aku pun aku leh emo kat ko...

BG said...

hahahha ko nak emo ngan aku ker??wakaakka dpt bygkan wajah ko..HMM