? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, June 12, 2009

--BILA KEBOSANAN MELANDA--

Aku hantar uncle balik kat KL Sentral malam tu...Kereta uncle tinggalkan pada aku..Tapi every day aku kena la gi bagi makan anak2 ikan dia kat umah tu..Kesian ikan2 dia kalau aku x bagi makan...hehe..4 hari uncle xde kat umah, boleh jadi kebulur ikan2 tu..hehe..so start semalam la, lepas aku habis selesaikan kerja2 aku kat umah ni, aku gi la umah uncle..Lepak2 jap tengok astro dah kul 4 baru aku balik umah...
Memang bosan gila bila uncle xde..Aku nak keluar jauh2 pun bukannya aku tau sngat jalan kat KL ni..Nak jalan pun duit dah xde dah..huhu...Kalau uncle ada, comfirm2 tiap2 hari aku keluar..huhu..bila dah terlampau bosan nak bukak net pun dah xde mood dah..
Cuma semalam uncle call minta aku buat proposal dokumentari Sarawak plak..Kalau boleh uncle nak malam tadi gak..Huhu..Thanks to Lea la sebab bagi kan aku senarai tempat2 menarik kat Sarawak tu..Akhirnya aku dapat gak siapkan proposal tu malam tadi n malam tadi gak aku sent kat emel uncle untuk disemak..

0 comments: