? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 24, 2009

--HAPPY BIRTHDAY TO ME--

Genap sudah umur ku 23 tahun harini...Terima kasih Allah..Melanjutkan usia ku..Cuma satu yang ku pinta, perkenankanla permintaan ku, supaya aku tidak mensia-siakan usia yang ada ni...

Terima kasih pada mereka yang wish my birthday :

Kak Maizura - Deborah - Abg Dave - Wani Syaz - My Lovely Sister,Aryani - Irah - Uncle - Baie - My Lovely Mom - Wee Na - Azeera - Kak Shima - Frank - Zul - Suzi - Kak Wan - Abg MHZB - Saif - Ting - Kak Farhana - Rina - Kak Mas - Sue - Syafiq Amirul

Yang lain....????Lupe kot....=(

Birthday girl harini busy sangat..Seawal pagi dah kena kluar macam orang lain gi keje..Uncle amek aku kul 8.. Tugas aku harini, print out 1st skrip aku -CELUPAR-
Ni la hasilnya...


Seharian aku kat umah uncle print 2 set skrip ni..Front page tu pun aku buat last minit..Takde idea..Tu je la yang jadi..Thanks to Zeera tolong aku cari sumber untuk dapatkan gambar nak letak kat front page tu..

Harini juga, cerita yang shooting kat hotel Pontian waktu aku praktikal dulu pun keluar...Kat TV2 kul 1.30..Setiap weekdays rasanya..Nak tengok aku take part dalam cerita tu, tengokla..Antara episod 8 hingga episod 13..Hehe...

Sibuk buat kerja,sampai lupa nak makan..Malamnye aku kluar dengan uncle..Jalan2 cari makan..Alamak, kedai makan tu memang spoil kan mood aku dengan uncle aku la..Uncle cari sup style selatan la, tapi dia buat style Thai..Ok la xpe, so uncle order la mee mamak, aku order kuew tiaw goreng pedas..Huh..Sekali dtg makanan kitorang, uncle terus xde selera...Aku pun x smapai hati tengok mee goreng mamak uncle tu..Uncle makan sesuap je, terus tolak pinggan ke tepi...Kitorang habiskan air, terus bla dari situ..Sedih je...Mood uncle pun dah x ok, uncle pun terus anta aku balik umah...Sabar je la....


Wajahku di usia 23 tahun =)

0 comments: