? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, June 26, 2009

--SKRIP CELUPAR--

Alhamdulillah...Akhirnya skrip CELUPAR aku siap juga...Dikesempatan ni aku nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada mereka yang terlibat secara langsung atau tidak dalam pembuatan skrip CELUPAR ni..
Thanks to Uncle:
Kerana Uncle la pemberi idea dan konsep untuk skrip ni...Uncle juga la yang memberi tunjuk ajar dalam pembuatan skrip ni..Uncle juga yang finalize n make a last editing untuk skrip ni hingga berjaya di cetak...
Supposedly nama untuk penulis skrip ni adalah ganbungan nama aku dan uncle tapi atas permintaan uncle dia nak nama aku yang tertera untuk penulis skrip tu..Thanks Uncle...

Thanks to my Family:
Pada mak, akak, kak dik, along,adik n manja sebab memahami kesibukan diriku sepanjang aku menyiapkan skrip ni..
Thanks to Boneng =) :
Thanks atas nasihat dan pandangan dan juga kritikan untuk skrip ni...
Thanks to Saif:
Thanks sebab sanggup menyerabutkan kepala mu dengan skrip aku ni...Thanks atas pandangan, kritikan dan pembetulan untuk skrip ni..hehe...
Thanks to Black Gagak:
Thanks sebab bagi idea pada aku perjalanan dan situasi orang hiking di gunung...Thanks juga untuk pemberian nama watak ETONG dalam skrip aku...
Thanks to Kak Zety:
Thanks sebab beri input about camping environment..Sorry la..waktu tu memang blur2..x ingat pe pun..
Thanks to my lovely housemates:
Thanks to Wanie, Sue, Kak Mas n Kak Balqis...Sokongan korang amat kuharapkan hingga ke akhirnya..Chaiyok...Chaiyok...
Thanks pada mereka yang lain juga yang x dapat ku sebutkan di sini....Thanks sangat2...Xtau nak gambarkan rasa terima kasih aku pada korang semua camne...

1 comments:

Saiff Ghani said...

beb..no big deal la..aku bkn tlg bnyk sgt..usaha mu yg lbih..nway congratz..