? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 23, 2009

--THANK YOU UNCLE--

Lepas update blog, aku dah x tau nak watpe...Emel sume aku dah cek dah...So aku pun membelek2 novel yang uncle bagi malam tadi....

Niat di hati nak start membaca..Hilang gak bosan aku..Aku capai novel tu, aku baca sinopsis kat belakang tu then aku selakla novel tu...



Terharu sangat aku bila aku selak aku ternampak note yang uncle tulis dalam novel ni....



Thanks uncle....Terlalu banyak yang uncle dah berikan pada kite...Kite akan simpan semua pemberian uncle sebaiknya...:):)

0 comments: