? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 23, 2009

--SAMPAI LAGI--





Hari ni sampai sudah gambar aku di atas stage n aku pun dah dapat dah plak aku skali..

Sebelum tu aku nak update pasal semalam...

Semalam aku g umah Liz..Konon2nya nak jumpa dia sebab aku rasa memang comfirm aku x dapat datang majlis kawen dia..Ye la..Mungkin hari Isnin ni aku balik KL dah..Pastu jumaat dah cuti hari buruh..Kalau aku balik mesti khamis tu dah balik dah...xkanla baru 3 hari aku kat KL aku dah nak kena balik semula....Huh...Tapi semalam Liz n family xde kat umah..So aku kirim kan je la hadiah aku untuk Liz kat jiran sebelah rumah dia...Lepas tu aku terus gi hotel selesa..saje je..nak jumpa akak2 kesayangan aku..hehe..tapi sayangnya kak timah x keje semalam..ntah nape dia xdtg xde orang yang tahu...Tapi xpe..aku dapat jumpa kak nora n kak sha..bos pun aku jumpa skali...kak nora belanja aku dengan my mom makan kat coffee house...hehe..macam biasala..dari dulu lagi aku suka dengan kue tiaw goreng dia..so aku pun order tu je la...mak pun sama....lama la juga aku kat sana..."MANUSIA" yang membuatkan aku berhenti kerja kat situ,xde..pandai dia....dia tahu aku nak datang,pandai dia lari keluar...buat sale la kononnya..huh..Tapi "MANUSIA" yang bertalam2 mukanya ada la...jumpa la gak..Mesti sampai hari ni dia ingat aku x tahu lagi apa yang dia dah buat pada aku...huh...Biarla..Tuhan tu Maha Adil....

Malam tadi aku stay up lagi siapkan skrip aku..Sebelum aku balik hari Isnin ni, skrip aku mesti dah siap..Kalau x,habisla aku...huhu....

Gambar2 konvo aku,aku dah letak dalam frame..Tapi x cukupla frame nya...Tengokla petang nnt kalau aku rajin nak keluar,aku g la beli frame jap..pastu dah boleh gantung dah...hehe...

0 comments: