? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 26, 2009

--AKU KECEWA LAGI--

Hidup ini tak seindah seperti yang diimpikan... Bukan semua impian kita akan menjadi kenyataan..Dan yang menyedihkan hati ini lagi, bukan semua kenyataan yang kita hadapi tu adalah impian kita..Kita hanya mampu merancang,tapi Tuhan penentu segalanya...
Walau siapa pun aku, aku harap masih ada yang boleh menerima diri aku seadanya.. Walaupun hati aku dilukai, tapi aku tetap IKHLAS... Aku akan sentiasa doakan kebahagiaannya dari jauh.. Semoga hidupnya bahagia dengan pilihan yang dibuat..Mungkin dia terlampau baik buat diri aku yang tidak sempurna ini..

Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak keruan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku hancurkan diriku
Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sedari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan
Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sedarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

0 comments: