? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 30, 2009

--30-04-09/11:46PM--

Aku terima panggilan Kak Ana..Lewat malam macam ni...???Aku ingatkan dia terdial no aku tapi rupanya panggilan dia tu membawa khabar yang tidak baik....Pak Teh...Bapa angkat aku selama aku belajar kat U dulu telah menghembuskan nafasnya yang terakhir...Kak Ana kata pukul 10 tadi..Tapi kalau Kak Ana bitau awal kat aku, mesti aku sempat nak cari tiket bas malam2 camni...Tapi ni dah nak dekat pukul 12..Macam mana aku nak kluar sendiri nak cari bas??
Ya Allah..Impian Pak Teh nak turun Johor tak kesampaian.. Hari tu waktu konvo, aku sempat pergi jenguk dia dengan mak aku..Memang dia nampak x sihat..Tapi dia kata sakit perut biasa je..memulas2...Tapi baru sebulan aku tinggalkan dia..Dia dah tinggalkan aku selama2nya..Banyak jasa dia pada aku dan kawan2 aku waktu kami belajar dulu...banyak sangat kenangan kami dengan pakteh dan makteh....Nasib aku sempat jenguk dia buat kali terakhir aritu...Agaknya pakteh memang tunggu kedatangan aku dengan kawan2 aku yang laen wktu hari konvo kami...Dah puas tengok kami..dah puas bagi nasihat kat kami..Baru dia pergi...
Ya Allah Ya Tuhan Ku..Kau ampunilah segala dosa PakTeh..Dia seorang insan yang amat baik hati..Kau tempatkanlah dia di kalangan orang2 yang Kau sayangi..yang Kau kasihi....Kau cucurilah rahmat ke atasnya Ya Allah...
Al-Fatihah buat Pak Teh

0 comments: