? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 19, 2009

--AKU BUNTU--

Lepas konvo aku turun KL..aku keje dgn uncle aku....Aku sekarang diajar berjinak2 dalam dunia penulisan skrip....so disebabkan aku bercuti kena ciken pox ni,aku dapat 2 asignment untuk dibuat kat umah...aku kena buat skrip...cerita pasal student masuk hutan....aku buntu...aku xde idea...walaupun aku ada experience macam ni waktu kelas environment dulu...tapi tu waktu aku gi Taman negara Pahang & Penang...and kita buat ikut rules n regulation..ikut procedure...tapi jalan cerita ni ikut cara sendiri,x ikut procedure sume...aku x reti nak putar belitkan cerita ni...dah seminggu aku kat umah..aku baru dapat buat 3 scene je...sedangkan dia nak 70 scene untuk 90 minit punya siaran...huhuhu...aku ada masa lagi seminggu je...asignment lg 1 aku x sentuh lagi..aku kene buat majalah..bukan majalah buku tu..tapi majalah macam majalah 3...macam dokumentari...tapi dokumentari & majalah benda yang berbeza tau....aku pun dah pening...xde idea aku nak olah skrip n majalah tu....

0 comments: