? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 30, 2009

--"DEALOVA"--

Tadi...aku gi lunch dengan uncle..Get my first salary today tapi half je...Half lagi bayar hutang kat uncle la..Hehe..Thanks uncle..Banyak tolong kite kat KL...
Waktu tgh makan, keudara lagu DeaLova...uncle kata dia suka sangat kat lagu nie...X sangka...uncle pun suka lagu yang aku suka...hehe....Petang ni uncle balik JB dengan anak dia...So..hari Isnin nanti la baru jumpa uncle balik...

DeaLova
Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidur mu
Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Karena hati telah letih
Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahawa ku selalu memuja mu
Tanpa mu sepinya waktu merantai hati
Bayangmu seakan-akan
Kau seperti nyanyian dalam hati ku yang memanggil
Rindu ku padamu
Seperti udara yang ku hela
Kau selalu ada
Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi
Dan sepi

1 comments:

Saiff Ghani said...

ni pe ber'dealova'2 ni???
b careful, jgn trperngkap dlm lirik 'dealova' tu..too dangerous...
dngar lagu 'dangerously in love'..hahahahaha