? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 17, 2009

--ASSALAMUALAIKUM--

kawan2 semua......
Ini la kehidupan baru aku sekarang....
Apa2 pun yang berlaku dalam hidup aku akan aku share dalam blog aku ni...
InsyaAllah...aku akan amek sume post2 aku dalam blog kat friendster aku sebelum ni and masukkan dalam blog aku ni...

Kawan2 semua...
Walau apa pun yang terjadi...jadi la diri kita sendiri..
Jangan hipokrit dan sayangila semua orang...
Dan yang paling penting...dengar pada hati kecil kerana di situ tersimpan permata setiap individu....
(ini la yang aku pegang dari dulu..walaupun x 100% lagi aku boleh jadi macam tu tapi aku akan cuba...aku cuba untuk jadi orang yang ikhlas..seikhlasnya terhadap semua orang)

Kawan2 semua...
Terus la berkongsi idea..luahan...keluhan..dan sebagainya dengan aku lepas ini ye....

Selamat malam semua....!!!

0 comments: