? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 29, 2009

--I'M BACK TO KL--

Hari ni aku balik ke KL..uncle aku amek kat Pudu...Pukul 7 aku sampai kat rumah..Housemate aku, Kak Mas plak yang demam...Asalnya Fatin yang kena ciken pox, pastu rumet aku plak Wani demam..seminggu dia balik kampung..Disusuli dengan aku plak 2 minggu balik kampung kena ciken pox..Jangkit Fatin agaknya..Huhuhu....Harini bila aku balik, Kak Mas pulak....Uish....Macam-macam skrg ni...

Pukul 9 uncle janji nak amek aku bawa keluar makan n nak tengok skali draft skrip & proposal aku..Pukul 9.20 gak baru dia sampai...Menantikan 20 minit tu, aku terjumpa "zehan"..Macam x percaya plak blh jumpa kat area rumah sendiri..Kesahnya dia pun menyewa kat sini, cuma aku blok E n dia plak blok D..dunia...dunia...kecik je dunia ni sebenarnya...

uncle bawa aku makan kat Bangsar..Dah lama x makan tomyam, tekak aku ni teringin nak makan...Tu la menu makan malam aku hari ni..Sementara tunggu makanan aku sampai, "uncle" cek aku punya skrip...Banyak yang dia ajar aku...Apa yang aku x tahu, apa yang aku x reti, bila aku tanya dia seikhlas hati memberikan penerangan untuk membuatkan aku faham..Untung jadi orang x kedekut ilmu ni...hehe..Thanks uncle..Apa yang dia ajar akan aku apply kan dalam penulisan aku seterusnya..Proposal Sabah aku pun diterima...Tapi adala sikit2 yang nak diedit sebab asalnya nak buat majalah tapi tukar plak nak buat dokumentari....Esok aku akan touch up skrip aku...Banyak yang aku nak perbetulkan..Asalnya aku takut nak tunjuk skrip aku kat uncle..Takut x diterima..Takut kena marah..Takut kena kritik...huhu..Tapi sangkaan aku meleset.. Rupanya dia perbetulkan apa yang aku salah, btau apa yang perlu aku buat, bagi skill lagi kat aku...Dari zero sekarang ni adala 10% aku dah tahu sikit2 pasal dunia perfileman n penulisan skrip sekarang ni....

Apa pun sekarang,aku dah xleh nak stay up buat keje aku lagi..yela..kesian kat rumet n housemate aku..diorang blk keje dah penat..malam msti nak rest puas2..Tutup lampu..Tutup tv...So aku pun kenala tutup laptop aku..hehe..Lepas ni nak buat keje pun kena la tunggu hari siang, tunggu diorang semua dah pergi kerja...Aku kerja dari rumah je...Leh lepak2 sikit...hehe...

So....time to turn off my laptop...Gd Night..:)

0 comments: