? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 30, 2009

--PAGI2 LAGI DAH TAK SEDAP HATI--

Aku rasa x sedap hati pagi ni...nape...?sebab...dari malam tadi uncle aku x reply2 msg aku...Semalam waktu uncle anta aku balik dari lunch, dia janji nak call aku malam tadi..Tapi sampai lewat malam pun xde..Macam biasa setiap hari kitorg slalu wish gd nite n morning each other...Malam td aku yg wish gd nite dulu sbb aku dah ngantuk sangat..tapi sampai ke pagi ni uncle x wish back pun kat aku..Slalunya dia x pernah x reply..Kalau ye pun dia yang tido awal dulu, pagi2 lagi sebelum dia gi keje dia dah wish morning kat aku n bg reason, nape x reply msj aku mlm td...Tapi pagi ni, aku bangun tido..xde msj pun yang aku terima...Aku wish morning kat uncle tapi lepas 1 jam, dia x reply gak mesej aku..Slalunya walau camne sibuk sekalipun uncle akan reply msg aku n btau dia bz pagi ni...Aku risau.. Then aku anta plak msg kat no uncle yang satu lagi, tapi sampai aku siap basuh baju, dia x reply gak..Nape ek...Ada apa2 ke yang berlaku kat uncle..??Dalam fikiran aku dah pikir yang bukan2 dah..Ya Allah....Astaghfirullah.....
Waktu aku tulis blog ni,baru la fon aku bunyi mesej..uncle reply msg aku...Dia kata fon dia tertinggal kat rumah..Tapi reason for last nite, aku x tahu....Xpela..Kluar lunch tegahari nanti mesti dia btau kat aku..Syukurlah..uncle xde pape :)

0 comments: