? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, May 30, 2009

--YEI...YEI...--

Esok aku balik kampung...Wah..Tak sabar rasanya nak sampai di rumah...Hehe...
Juz nak share..Tadi kak Baya call aku..one of my friends waktu kat green dulu..Katanya budak2 green dijemput utk reunion kat Desaru 12,13 & 14 Jun...Tapi mungkin sebab aku ex je,thats y la aku xdpt invitation emel tu...huhu..Ramai dah budak2 SPLSB, budak2 company aku yang dah resign. Entah berapa kerat je agaknya yang tinggal... xpela,dah orang x sudi nak jemput kita,nak buat camne kan...terima je la..hehe
Esok, pepagi aku dengan uncle bertolak balik Johor..Just both of us je yang balik..Supposedly anak uncle pun ikut balik,tapi as we know pelakon kita si Darling tu buat wedding ceremony..Huhu..So anak uncle dijemput untuk menghadirkan diri dia tu..Haha..ayat poyo je..Kalau tau dia x balik,mungkin kitorang dah balik malam ni dah..Takpela..Kat kampung pun sampai hari Isnin..Haaaa..Korang,doa2kanla aku..Isnin ni aku ada presentation dengan orang2 di Muar pasal projek company aku kat sana sepanjang bulan Sya'ban & Ramadhan nanti..Doa2kanla,kertas kerja aku diterima...Hehe..Adala duit poket untuk raya nanti..hehe...

0 comments: