? ??????????????Black? ????? ?? ???Rating: 3.9 (750 Ratings)??21 Grabs Today. 104034 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????Love Love Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (92 Ratings)??21 Grabs Today. 52875 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 13, 2009

--New updates from me--

First...
Dah lebih seminggu aku demam, batuk n selesema..Tapi disebabkan keje, aku buat x tau je la kat sakit aku ni...Nak makan ubat takut makin melarat..
Second...
Jumaat-Sabtu-Ahad ni start la recording dgn Dato Dr Fadilah Kamsah kat Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam...Siapa2 nak join recording ni masa tu, turunlah..Just give me a call..Aku akan try arrangekan...
Third...
Skrip Perjalanan Emas aku tinggal lagi 3 episod...Lately ni aku xde masa nak siapkan sebab sibuk dengan shooting n editing untuk 1 segmen dalam program Dr Fadilah Kamsah tu..maybe by next week aku boleh siapkan kot...
Fourth...
Aku tengah sedih sangat memikirkan aku akan tinggal sorang2 kat KL for 6 months next year..Uncle dapat offer jadi director lagi, tapi kali ni shooting kat beberapa negara..So 6 bulan uncle kat overseas... Aku jadi pak pacak kat KL ni xde benda nak buat..Kalo ada member xpe gak...Huh..Nak cari keje tapi part time je la 6 bulan..Tu yg aku berkira2 skrg ni samada nak blk cari keje kat JB atau ada lagi 1 peluang aku tolong kakak aku kat kedai kek dia kat Banting...Hrmmmm...Buntu sangat sebenarnya..Bila uncle discuss pasal topik ni tadi, aku memang dah nangis dah pun tapi cover je....huhuhu...

0 comments: